Wikia

Pretty Cure Series Wiki

Aino Megumi

Comments0
130pages on
this wiki
Aino Megumi
愛乃めぐみ Aino Megumi
Megumiprifile
Description
SeasonHappinessCharge Pretty Cure!
Age14
GenderKobieta
Eye ColorCiemny Róż (Megumi)

Jasny Róż(Cure Lovely)

Hair ColorCiemny Róż (Megumi)

Jasny Róż (Cure Lovely)

Home PlacePikarigaoka
RelativesAino Kaori (matka)
First AppearanceHCPC01
Alter EgoCure Lovely
(Cherry Flamenco)
(Lollipop Hip-Hop)
Theme ColorRóżowy (standard)
Czerwony (Cherry Flamenco)
Żółty(Lollipop Hip hop)
Japanese Voice ActorMegumi Nakajima
 Aino Megumi (愛乃 めぐみ Aino Megumi?) Jest główną bohaterką w seri HappinessCharge Pretty Cure! . Jest 14-letnią dziewczyną, która zawsze jest energiczna. Megumi zmienia się w Cure Lovely (キュア ラブリー Kyua Raburī), zaś jej Zmiany Form to czerwone Cherry Flamenco (チェリー フラメンコ Cheri Furamenko) i żółty Lollipop Hip Hop (ロリポップ ヒップ ホップ Roripoppu Hippu Hoppu).

OsobowośćEdit

Uśmiechnięta i energiczna i pełna łaski i, że jest popularna wśród wszystkich! Legenda mówi, że w szkole podstawowej, miała 100 znajomych. Ona jest bardzo pomocna i zawsze, gdy ktoś jest w tarapatach lub czuje się przygnębiony, że nie można pomóc, ale się zaangażować. Mimo, że robi to, aby pomóc ludziom, to raczej przeszkadza! Ona jest dodatnia, co się dzieje, i z siłą serca i woli, aby dać z siebie wszystko, że zawsze można ją pokonać. Ona bardzo dużo znajomych zainteresowanych modą i podziwia ich, ale jej własne poczucie mody jest raczej otępiałe.

WyglądEdit

Jako Megumi ma różowe włosy w kucyk w stylu i ciemne różowe oczy.

Cure Lovely jej włosy są dłuższe, zmiany w jaśniejszym odcieniu różu i pozostaje w kucyk. Z lewej strony głowy jest różowy w kształcie serca Barette z lekkich różowych wstążek. Jej głównym strój składa się z lekkim różowym / biały top z bufiastymi rękawami ze złota podszewka końce rękawów. Ona również nosi kamizelkę ciemnoszary również pokryte złotem z różowym kołnierzykiem. Są lekkie różowe falbany na dole i na dekolcie. Na piersi jest różowy i biały łuk ze złota broszka w kształcie serca. Różowy winglike łuk jest w odwrocie. Jej spódnica jest różowy z niektórych lekkie różowe falbany wyłożyć. Ma białe podgrzewacze ramię wokół jej ramion i długie białe buty ozdobione różową kokardką z boku kostki i lekkie różowe kolczyki w kształcie serca. Wokół jej lewego nadgarstka jest jej LovePreBrace i PreChanMirror wisi prawym biodrze. 

Lollipop Hip Hop postaci, jej włosy zmieniają się twintails a na głowie pojawia się duży zielony łuk ze złotą gwiazdą w środku. Nosi zielony top z krótkim rękawem żółtym i różowym płaszczu, który wygląda w połowie skompresowaniu. Ona również nosi żółty, zielony i jasny żółty-warstwowa spódnica. Na nogi są ​​długie czarne skarpety / pończochy oraz jeden długi żółty rozruchu na prawej nodze i jeden krótki żółty bagażnika z różowym i zielonym mankiet. Ona także ma żółty naszyjnik na szyi i zielone kolczyki w kształcie gwiazdy. 

Cherry Flamenco formie, nosi czerwony top z czarnym górze pod spodem. Rękawy są potargane i tam są również rozwiewa wzdłuż przodu z czerwonym, różowym i czarnym dekoracji serca jak na dole. Spódnica płynie i wyłożona w kolorze różowym z krótszym czarną spódnicę pod nim. Istnieje olbrzymi róża na lewym biodrze. Akcesoriów, jej włosy są znów w kucyk związany z czarną wstążką i róży. Jest czerwony tkaniny wokół dolnej części ramionach. Wreszcie, ma czarne buty na wysokim obcasie z wstążką na przodzie każdego.

HistoriaEdit

Spotkanie Hime i Stanie się Cure LovelyEdit

Jak Cure Princess nie udało się wygrać bitwę Saiark , ona ma smutne i mouns jej słabości . Później pojawia się i daje niebieski Hime kryształu , które mogłyby zostać wykorzystane w celu znalezienia nowego partnera , wygrywając tę szansę , Hime idzie znaleźć jej nowego partnera . Chociaż , Megumi i Yuko , razem cieszyć siędzień , jak Megumi jest podekscytowana , jak ona idzie do sklepu Yuko , w Hime rzuca kryształ losowo aby zobaczyć, kto otrzyma go , jak idzie Megumi , znajduje się kryształ , i stwierdza, że ​​dość . Widząc to , Hime goni Megumi , aby zobaczyć , jaki typ osoby ona jest . Jak ona podąża za nią , Hime odnajduje Megumi być przyjazny i pomocny człowiek , który pomaga ludziom , jak ona idzie . Hime , to widzi także jej przyjaciele , jak Hime staje się bardziej komfortowa . Jak Megumi chodzi sam , Hime ukrywa przed nią , wkrótce Wstążka myśli co obie dziewczyny spotykają się, i popycha Hime , która ciągnie Megumi jej uwagę . Obie dziewczyny spotykają się, jak to naprawdę Hime odnajduje ciężko mówić , a Megumi zakochuje się w jej stylu. Później obie dziewczyny szybko rozwijać przyjaźń i Hime niż mówi o Ładna Cure , jak Megumi ma takiej szansy . Megumi się z tego szoku nad nim. 

Tymczasem Namakeruda następnie przywołuje Saiark o mocy Seiji za siostry. Jak dowiedzieć się, obydwie dziewczyny, Hime przekształca na Cure księżnej, ujawniając jej Pretty Cure do Megumi tożsamości, zarówno walka, księżniczka uzna to naprawdę trudne, i staje się słaby, jak ona zostanie zraniony przez Saiark, jak o oberwać znowu próbuje Megumi chronić ją, gdy dostanie się na przed Hime, później Megumi następnie mówi jej nie dotykać, i czuje moc tematyce Pretty Cure, jak kryształ zaczyna świecić. Chociaż, z drugiej strony, Niebieski wita że Hime wreszcie znaleźć jej partnera. Natomiast kryształ Megumi przekształca na kartach, a lustro i wykorzystuje je do przekształcenia na Cure lovely. Widząc to, cure lovely uzna to niesamowite, ale nie wie, jak walczyć. HCPC01

Cure LovelyEdit

Curelovely14
"Wielka miłość rozprzestrzeniająca się po świecie, Cure Lovely!"

"世界に広がるビッグな愛!キュアラブリー!!"

"Sekai ni hirogaru biggu na ai! Kyua Raburī!!"

Cure Lovely (キュア ラブリー Kyua Raburi?) jest alter ego Megumi. Posiada moc miłości a jej symbolem jest serce. Może przekształcić się wraz z Cure Princess, lub indywidualnie, wypowiadając słowa transformacji, "Kawarunrun! Pretty Cure Kururin Mirror Change!".

Cherryflamenco

Cherry FlamencoEdit

Cherry Flamenco (チェリー フラメンコ Cheri Furamenko?) Jest formą, w którą Cure Lovely może przekształcić się dzięki mocy PreCards. W tej formie włosy Cure Lovely pozostają takie same, ale z czerwoną różą i czarna wstążką. Jej strój jest czerwony, a jego motywem przedstawiającym tancerkę flamenco, z czerwonych róż, a także projekty, czarne i czarne buty. Nosi także makijaż. Większość uprawnień Cherry flamenco mają do czynienia z pożarem, jako posiadające własny atak nazwie, passion Dynamite.

Lollipop Hip HopEdit

Lolipop hiphop
Lollipop Hip Hop
(ロリポップ ヒップ ホップ Roripoppu Hippuhoppu?) Jest formą, która Cure Lovely może przekształcić się, z mocą PreCards. W tej formie, włosy Cure piękny dostaje związany na dwa kucyki, z dużym zielonym wstążki i gwiazda w latach pojawia się w jednym z jej kucyków. Jej strój jest na zielonych i żółtych wzorów, jako posiadający zielony top z żółtymi rękawami i różową kurtkę, która jest prawie spakowany. Jej spódnica ma takie same kolory i ma warstwy. Podczas gdy jej nogi mają pełną czarną stronę, a także w pełnym rozmiarze żółty / zielony rozruchu.Motyw Lollipop Hip Hop ma do czynienia z idolami. Większość uprawnień Lollipop hip hop mają do czynienia z muzyką, a także własną atak nazwie, Pop'n'Sonic atak.

AtakiEdit

PojedyńczeEdit

  • Lovely Beam
  • Lovely Punch
  • Lovely Rising Sword
  • Lovely Heart Destruction
  • Lovely Explosion Bomber
  • Lovely Shield 
  • Lovely Punching Punch
  • Lovely Rosa Tormenta
  • Lovely Fire Festival
  • Lovely Blaster

KończąceEdit

GaleriaEdit

Official Profiles

Cure Lovely

Aino Megumi

Luna Rune

VideoEdit

Cure Lovely Transformation01:08

Cure Lovely Transformation

Transformacja Megumi

Around Wikia's network

Random Wiki